Pretraži ovaj blog

nedjelja, 4. ožujka 2018.

Mini raw cake


                         MINI RAW CAKE


Nije da bih mogla živjeti samo na zdravom slatkom zalogaju, rado se ja umastim i baklavama, buhtlama, savijačama, fritulama,...ono..masno i slasno....ali...ponekad baš rado pojedem neki zdravi slatkiš...Iz sebičnih razloga, jer nemam grižnju savijesti, posebno ako pretjeram, što nije rijedak slučaj.





Vidim da je raw food in, buđenje svijesti, traženje za izvornim, pokreće za sobom, lančano i zdrav stil života...To naravno uključuje i zdravu prehranu, u ovom slučaju onu sa sirovim namirnicama, bez termičke obrade. Naše nepce odavno je izgubilo zadovoljstvo isključivo prirodnim oblicima hrane, bez obrade i začina i naša potreba za slatkim samo raste...Zato mi se sviđa ovaj trend u slastičarstvu, jer ako nam voće nije dovoljno da utaži tu potrebu, onda barem da izbor te navike i neutažive gladi bude u najmanje štetnoj verziji...U nekim slučajevima ta verzija je čak i zdrava, zbog dodatnog unosa vitamina i oligoelemenata.






Moram li komentirati reakciju mojih sinova na ovu torticu? Moram? Fuuuuuj!
To sam i očekivala. Nisu me obeshrabrili...Cure su na kavi bile oduševljene i nisu mogle vjerovati da je to zdrava torta, a sastojke ni približno nisu pogodile.


Ajmo mi na receptić, jako je brz i jednostavan, baš onakve kakve najviše i volimo, zar ne?!






Sastojci za podlogu:
( ja sam je prepolovila i radila u kalupiću za tortu promjera 10 cm, a vama dajem količinu za veću od  20 cm)

100 g oraha
100 lješnjaka
50 g suhih šljiva
25 g meda
25 g džema od šljiva ili jagoda ili višanja



U blenderu sameljite orašaste plodove, dodajte šljive, džem (moj je bio domaći od jagoda) ,med i još sve zajedno smiksajte.
Dno kalupa obložite pek papirom, a stranice maslacem i utisnite smjesu u kalup.



KREMA:

1 banana
100 g špinata ili mlade listove blitve, bez korijena
10 g kokosovog maslaca, sobne temperature
par listića mente ili melise



Samo izmiksajte sastojke i kremicu izlijte na podlogu. Ostavite u frižideru sat, dva da se stisne. I gotovo! Već!? Da, da ..😍






Kompaktna je i laka za rezanje. Ja sam grublje samljela orašasto, jer tako volim. Koristila sam blitvicu i uopće se ne osjeti, banana je preuzela dominaciju u okusu. a boja je divna, pure nature!


Možete otopiti neku zdravu, tamnu čokoladu i njome preliti tortu, ja sam je samo ukrasila listićima crne čokolade.
Voljela bih čuti povratnu informaciju i vaše mišljenje o okusu...ako je se odlučite raditi. A hoćete, jer je prefina.




Nema komentara:

Objavi komentar