Pretraži ovaj blog

srijeda, 7. ožujka 2018.

Čokoladni rezanci u umaku od gljva









Jučer kada sam bila u spizi, naletjela sam na nešto neobično za naše podneblje. Iznenadilo me da uopće ima na policama lokalnog supermarketa nešto takvo. Naravno da sam kupila, odmah. Tjesteninu od čokolade! 
My god...i što ću ja sad s tim?! 
Odmah sam znala da ne želim ništa slatko, ne opeeeet. Ja bi neko fino slano jelo! 
Na pakiranju piše da se najbolje slaže uz umake "alla arrabiata"...To mi se svidjelo, je chilli trpam posvuda. Ali, što još? Kakvog je uopće okusa ta manestra, je li slatka, neutralna, kuha li se u soli... Obratila sam se Googlu, ali i on je bio škrtav da mi da inspiraciju.
Ništa, odlučila sam potrošiti šapminjone koji su pred istekom roka. 
Šalšu smo jeli neki dan i nisam je htjela ponoviti. Odlučila sam se za umak od vrhnja za kuhanje, kojeg maksimalno izbjegavam, iako ga uvijek imam u frižideru. Jednostavno više volim one gdje dominira okus povrća, maslinovog ulja, luka, kapule...Ne treba u životu biti isključiv, pa neću ni ja danas.
I sakupila sam na kraju sastojke na hrpu i spojila ih u jednu ideju...






200 ml vrhnja za kuhanje
7-8 srednje velikih šampinjona
1 žlicu sušenih vrganja
1 manju glavicu ljubičastog luka
10 ak očišćenih pistacia
žlicu sjeckanog peršina
sušeni chilli po ukusu
1 žlicu ulja za prženje( koristila sam sezamovo)
sol
svježe začinsko bilje 
( imam melisu trenutno,  a menta ili bosiljak bi se odlično uklopili )

150 g tjestenine od čokolade


Nisam htjela pretrpati suviše namirnica, jer mi je želja bila doživjeti samu tjesteninu i njen okus.





Kapulu sam propirjala kratko na ulju, jer sam je sjeckala u sitne kockice. Dodala gljive i posolila. Kad su gljive dobile finu, tamniju boju ubacila sam sitno sjeckane vrganje, peršin i 4-5 žlica vode u kojoj se kuhala tjestenina i vrhnje. I još kratko zadržala na vatri, 2 minute, dok vrhnje nije proključalo. 

Tjesteninu sam skuhala po uputama na pakiranju. Zapravo u njoj je 30% kakaa i nekako sam pomislila da neće imati onaj pravi čokoladni okus, kremasti...već više gorko kakaast i praškast 😎.

Gotovu tjesteninu sam isprala pod mlazom hladne vode (eto tako, ne znam zašto). I spojila sa gljivama. Tek na kraju sam posula sjeckanim pistacijem, chillijem i melisom.




Okus me očarao...Naravno da nema čokoladni okus, tekstura je savršena, a taj mali kakao ton se izvanredno uklopio. Apsolutno ništa ne bi promijenila...sve se spojilo savršeno...A vi, ako ne volite chilli slobodno ga izbacite i idalje ćete imati finu, neobičnu tjesteninu u tanjuru.


Nema komentara:

Objavi komentar