Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 19. ožujka 2018.

Jamy-like lady




Za vikend sam otišla u Zagreb. Malo druženja i puno učenja sa mojim curama iz homeopatske akademije.
Kako bi se uopće mogla pojaviti, a da kao foodbloggerica ne donesem nešto za prigristi😂.?! Imala sam puno obaveza ovaj tjedan i tek večer prije odlaska sam išla zamutiti nešto, na brzinu. Odmah sam znala što ću! Dok sam ga rezala, dečki su se uzvrpoljili oko mene, ali su ostali bez svog dijela, jer mi se činilo da će biti malo za nas 6 cura. I tako sam otišla na put sa grižnjom savjesti što sam ih zakinula. A ovaj kolač oni baš obožavaju.
Da umirim dušu, a i da djecu razveselim danas sam ga napravila opet, samo njima za gušt.
Jako, jako jednostavan za pripremu, sa sastojcima koje najvjerojatnije već imate u ostavi. A sočan i čokoladan, da više ne može biti! U biskvitu nema jaja, tako da je pogodan i za alergičare. Planiram pokušati i verziju sa bezglutenskim brašnom i zdravim masnoćama, ali o tom po tom.
Idemo na recept, kojeg već ima na Googlu pod imenom Džemi lady, a ja sam ga malo izmijenila.




Potrebni sastojci:


90 g polubijelog brašna
90 g oštrog brašna
80 g kristal šećera
60 g šećera u prahu
1 žličica sode bikarbone
1/2 keksice praška za pecivo
1 vanilin šećer
40 g kakaa, gorkog
80 g džema
100 ml ulja

40 ml mlijeka
150 g jogurta
100 g kiselog vrhnja





Prvo napomena u vezi samog džema ili marmelade, najfiniji je sa nekom od tamnih, od šljiva, višanja, aronije, borovnica...ali to nije uvjet. Ovu danas sam radila sa domaćom od badema i naranče i zadnjom žlicom, onog od jagode.

Danas sam i naribala koricu polovice naranče i dodala malo cimeta.
Okus mu je božanstven i bez dodatnih aroma, ali ipak sam se malo poigrala ovaj put. A vi kako hoćete, probajte ovu natur, baznu verziju, pa se prepustite mašti i aromama...

Postupak ide da se prvo u jednoj posudi , žustro izmiješaju šećeri, marmelade i ulje. U drugoj posudi izmiješati sve suhe sastojke pa ih dodati prvoj smjesi, da se poveže. Ostali su nam mlijeko, jogurt i vrhnje. Prije nego ih dodate ostalim sastojcima, zasebno ih promiješajte. Smjesa će biti dosta gusta, ali ne brinite, sve je kakao treba.
Kalup promjera 28x10 obložite pek papirom i izlijte biskvit. Možete upotrijebiti kalup za tortu, promjera 20 cm.  Pecite na 180 C, 40 minuta.
Pustite da se ohladi barem pola sata u kalupu, pa ga izvadite i zarežite kad se potpuno ohladi.



Nisam navodila posebnu recepturu za glazuru. Meni je najfiniji sa običnom čokoladnom, ali jednom sam stavila i samo tanki sloj marmelade na vrhu i bilo je jako fino. Možete ga i samo posuti šećerom u prahu, a apsolutno možete i bez ikakvih pokrivala 😁.







Nema komentara:

Objavi komentar