Pretraži ovaj blog

petak, 27. travnja 2018.

Sladoled sa grčkim jogurtom


Nakon čokoladnog sladoleda sa kondenziranim mlijekom krenula sam u novu avanturu. Još kao klinka u 7 razredu, sjećam se da sam radila sladoled od jogurta. Nigdje ne mogu pronaći recept niti se približno sjećam ostalih sastojaka. Znam da je bio bijel i da smo ga naknadno posipali svježim voćem. Sad vidim kako je fora imati blog i arhivu  sa receptima i slikama na jednom mjestu.
Ovaj mu nije nimalo sličan, ali ne znači da je manje ukusan. 
Izabrala sam voće kao dodatak bazi. I to smrznuto, maline i kupine koje sam imala u zalihama. 
Receptić je jednostavan, bez jaja i brzo gotov.




Sastojci:

240 g smrznutog voća
60 g šećera u prahu
2 vanilin šećera
300 ml vrhnja za šlag
300 ml grčkog jogurta


Voće se ne odmrzava, već se smrznuto u blenderu smiksa sa šećerima. 
Možete ga ostaviti da bude grublje,  jer kasnije će se ionako dodatno usitniti. Vrhnje i jogurt dodate u voće dok je još u blenderu i smiksajte sve sastojke još jednom. Vrhnje ne treba posebno umutiti u šlag, volumen mase se zbog toga neće povećati, ali će struktura ostati pjenasta, taman kako i treba biti za sladoled. Meni je ovo bilo sasvim dovoljno zašećereno, a dečki su prigovorili da im je kiselkasto od voća, pa možete pojačati dozu ako želite.

Opet sam dio usula u kalupiće, a dio zamrznula u jednoj posudi. Male doze su bile smrznute za jedan sat, a ako ih ostavite preko noći, izvadite ih 5 minuta ranije, da malo omekšaju prije posluživanja.




Nema komentara:

Objavi komentar