Pretraži ovaj blog

nedjelja, 6. svibnja 2018.

Cheesecake sa lavandom i limunom



Već neko vrijeme sam u potrazi za jestivom lavandom, obzirom da joj još nije vrijeme i nema svježih cvjetića. Tete koje prodaju cvijeće i sadnice blijedo me gledaju... Htjela sam se malo igrati, bez boja, bez sintetičkih ulja, bez eteričnih ulja.... I tako...danas, šećući Splitskom rivom, koja je puna štandova ususret Sv. Duji, naletim kod barbe koji prodaje lavandu ( u funkciji repelenta ), neke čajiće i kremice... Ma rekoh, idem još jednom priupitati, onako očajna i bez nade... I ponudi mi sušenu, namijenjenu za čaj, u kojoj prevladavaju cvijetovi. Ja cijela sretna pitam 'oće mi i krema poljubičastiti od nje, naravno da hoće veli.😁.  Naravno da nije, glupo pitanje, ipak je sušena i treba je staviti jaaako puno da bi se dobio intenzitet boje. U svakom slučaju, opravdala sam svoj status plavuše😂...ali one koja ipak zna kuhati.



Iskemijala sam ja taj desertić i okus je fantastičan! Zapravo, prvi put i jedem lavandu. Htjela sam ubaciti još i mente, ali skužila sam na vrijeme da bih pretjerala! Ali sad kad sam upoznala okus, već mi sijaju nove ideje i kombinacije.
Kako znam da ovo neće jesti nitko osim mene, u našoj kući, za degustaciju sam napravila cheesecake u kalupu od 10 cm promjera i tolika je i mjera koju navodim, a sad...ako ste željni isprobati u većoj dimenziji, npr 20cm, dozu uvećajte za 4 puta. Lavanda bi svakako trebala biti iz bio uzgoja, a ostalo...po navici




Biskvit:
70 g čajnih kolutića
35 g maslaca
1/2 žličice meda
2 kupine (više radi boje)
Sve sam skupa smiksala u blenderu, iako možete prvo kekse pa dodati ostalo. Maslac sam rastopila na pari prethodno, a kupine su bile zaleđene i neodmrznute. Utisnite smjesu u kalup i u frižider dok se sprema kremica.


Krema:

100 g vrhnja za šlag
100 g riocotte
70 g mliječnog namaza
10 g šećera u prahu
2 puna žličica rižinog brašna
1 žličica meda
1 mala žličica lavandinog cvijeta
par kapi limunovog soka, po želji
prstohvat ribane limunove korice







Prije svega sam stavila sušenu lavandu u vrhnje, 15 ak minuta da otpusti aromu i omekša. Kasnije sam dodala rižino brašno i šećer, dobro promiješala i stavila na laganu vatru (zajedno sa lavandom koju nisam vadila, vi je možete procijediti, ako vam smetaju mrvice,jer aroma će ostati) neprestano miješajući dok se skroz ne zgusne i kad sam skinula sa vatre umiješala med i par kapi limunovog soka.
Sireve ocijedite od viška tekućine i dodajte prohlađenu smjesu vrhnja i kratko smiksajte na najnižoj brzini. Prelijte kremu preko keksa i vratite u frižider. Načela sam je već nakon sat vremena, krema je pjenasta, nježna, a biskvit sočan i mekan... Apsolutno ništa ne bih mjenjala...





Nema komentara:

Objavi komentar