Pretraži ovaj blog

subota, 7. travnja 2018.

Roze tagliatele u umaku od pesta i lososa







Nedavno sam otkrila čokaladnu tjesteninu i oduševila se! Da izađemo iz okvira uobičajenog otišla sam korak dalje... i isprobala još jednu...rozu...sa okusom jagode. I naoko nespojivo, spojila u savršenstvo okusa i boja. Nestrpljiva sam da ovo otkriće podijelim s vama🙊!







Niodkud mi se rodila ideja da je upotpunim lososom, i to baš onim dimljenim! Naletjela sam na mini sniženje. Stvarno je skup, 100 g košta koliko i fini kilogram mesa, ali ponekad si priuštim hedonizam, pa sam zažmirila i kupila mrvicu, 80 g.

Htjela sam izbjeći vrhnje za kuhanje, a bojala sam se da bi mu se okus izgubio u umaku od rajčice. Odlučila sam napraviti pesto, malo drugačiji.

Prilično skup obrok, jer i sama tjestenina od jagode je već preskupa, pa sam ušparala na pestu koristeći blanširane bademe umjesto pinjola. Dakle:


Pesto:

2 žlice mljevenog badema
3 žlice svježeg bosiljka
1 žlica svježeg peršina
1 žlica svježe melase
4 režnja češnjaka
1/2 žlice parmezana
4 žlice maslinovog ulja
soli po želji

Bademe potopite na kratko u vruću vodu. Procijedite i skinite kožicu. Smiksati u blenderu sa svim ostalim sastojcima, dodajući sol i papar po želji. Pesto je gotov.






Još će nam trebati:

50 g cvjetova brokule
60 g dimljenog lososa
žlica sjemenki sezama

150 g tjestenine od jagode

Sezam popržite na suhoj tavi, sa prstohvatom soli. Brokule skuhajte na pari i posolite.
Tjesteninu skuhajte po uputama na pakiranju. Isperite kratko pod hladnom vodom i dodajte pesto umak. Lagano izmješajte da se umak spoji sa tijestom. Dodajte na komadiće natrgan file lososa, cvjetiće brokule i pospite sezamom. Ja sebi redovito sve posipam organskim chilijem, a vi si popaprite po želji, ako ne volite ljuto kao ja.


Jagoda se ne osjeti, ostaje samo fina,slatkasta i mirišljava aroma...i nježna roza boja.

Naravno da recept možete iskoristiti sa bilo kojom drugom varijantom tjestenine, a u pesto umjesto melase možete koristiti neko drugo začinsko bilje ili ga zamijeniti sa većom dozom bosiljka.


Sve u svemu...mene ovi izleti iz konvencionalnog baš vesele❤️.






Nema komentara:

Objavi komentar