Pretraži ovaj blog

četvrtak, 5. travnja 2018.

Pjenasta torta od kokosa, malina i bijele čokolade




Već dugo me mame torte sa nekoliko slojeva rozih nijansi, pahuljaste, pjenaste i voćne.
Ali, svugdje u receptima se spominje želatina. Imam averziju na nju, što zbog mirisa , što zbog podrijetla...Izbjegavam je maksimalno. Odlučila sam pokušati napraviti inačicu ne koristeći želatinu i uspjela sam!
Znate li sa čime?! Sa tapiokom!!! I to opet da bih izbjegla gustin, škrobno brašno!
Da bude drugačija, radila sam je sa čokoladom od kokosa, ali u obzir dolazi i obična bijela čokolada, kao i tamna!





Biskvit:

250 g keksa (npr petit beurre)
110 g maslaca
1 žlica meda
1/2 žlice smeđeg šećera

Svijetlo roza krema:

150 g malina
1 puna žličica tapioke
350 g bijele čokolade sa kokosom
250 ml vrhnja za šlag

Tamno roza krema:

150 g višanja
1 puna žličica tapioke
350 g čokolade od kokosa
250 ml vrhnja za šlag





Za biskvit sameljite kekse i pomiješajte ih sa otopljenim maslacem, medom i šećerom. Smjesu utisnite u dno kalupa za tortu ( 20 cm promjera) , obloženog masnim papirom. Stranice kalupa premažite maslacem. Stavite u frižider da se stisne, dok pripremate kreme.


Za kremice sam koristila zaleđeno voće, vi možete i svježe, kao i konzervirano. Razleđeno voće smiksati u blenderu. Prebaciti u lonac i dodati tapioku, miješati na laganoj vatri dok se ne zgusne. Čokoladu otopiti na pari i spojiti sa voćem, na pola prohlađenim. Smjesu ostaviti da se hladi i povremeno je promiješati pjenjačom da se ne stvrdne. Umiješati tučeno, slatko vrhnje, ali pazite na trenutak spajanja, voće i čokolada ne smiju biti vrući, jer će se šlag otopiti, a ne smije biti ni pretvrdo jer se neće spojiti. Zato dok se hladi, često ga miješajte. Kad ste kremu spojili stavite je preko biskvita i poravnajte. Stavite u frižider sat vremena ili u led 15 ak minuta, da se stvrdne. Tek tada stavite sloj tamnije kreme.


Tamna krema se radi po istom postupku, samo je voće drugačije, umjesto malina koristila sam višnje, ali vi možete i šumsko voće ili agoniju, borovnicu....

Ukrasite slojem slatkog vrhnja, komadićima čokolade i cijelim komadima voća.




Svakako se suzdržite i pustite da torta prespava noć u hladnjaku, prije nego li ju zarežete🤣



Javite mi svoje dojmove😉







Nema komentara:

Objavi komentar