Pretraži ovaj blog

srijeda, 31. siječnja 2018.

Punjeni keksi od pivskog tijesta

   
                          Punjeni keksi od
                           pivskog tijesta



Obožavam ovo prhko tijesto sa pivom!
Mama moje prijateljice mi ga je otkrila još kad sam bila klinka, u osnovnoj školi.
Radila ih je u obliku polumjeseca, velike, pravilne, savršene, punjene marmeladom od šipka. I ja sam ih već tada počela sama peći, ali mi se uvijek rascvjetaju i pola marmelade iscuri. Tako sam surfajući naletjela na drugačiji oblik istog tijesta, ali i drugačije punjenje, sa jabukom. Napravila sam većinu sa tim filom, ostatak sa domaćim džemom od jagoda.
Od ove količine tijesta dobila sam dvije velike tepsije keksića veličine mandarine. Možete raditi i veće i manje, kako više volite.


Tijesto:
700 g glatkog brašna
2 dl pive
4 dl ulja
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
pola žličice soli



Fil:
4 jabuke
7-8 žlica šećera
cimet
50 g mljevenih lješnjaka,badema ili oraha







Pomiješajte suhe sastojke za tijesto, dodajte pivu i ulje i umijesite kompaktno tijesto, koje je mekano i masno. Pustite da odstoji sat vremena, u ne pretoploj prostoriji.

Naribati jabuke i zajedno sa šećerom miješajte kuhačom na laganoj vatri, dok sva tekućina ishlapi. U mlako uspite mljevene lješnjake i cimet. Ostaviti da se skroz ohladi.


  1. Tijesto kidajte rukama i oblikujte loptice koje ćete spljoštiti u krug, pa u sredinu stavite malo nadjeva. Rubove spajajte prema gore, tako da je  na samom dnu nadjev, a spoj tijesta na vrhu. Podsjećaju na smokvu (slika gore).


Posložiti ih na masni papir u velikoj, plitkoj tepsiji. Malo ih razmaknite, ali ne treba previše jer neće puno narasti.

Peći na 200 C, ako ste radili manje za 15ak min će biti pečene, (kad porumene na dnu i na vrhu).

Još tople, posuti šećerom u prahu.











Nema komentara:

Objavi komentar