Pretraži ovaj blog

subota, 27. siječnja 2018.

Kuglof bez jaja



                                                                  Kuglof bez jaja


Nije slučajno da sam napravila danas jedan "zdravi" kuglof. Ipak sam četvrtinu života živjela kao vegetarijanac (i tada sam jela ribu, jer je obožavam). Ni danas ne jedem svo meso, a ono koje jedem svede se na par puta godišnje. Svojim momcima kuham sve, ali ja pola toga ne konzumiram. Uglavnom, svijest o zdravoj hrani imam odavno, isprobala sam razne "stilove života", a onaj koji mi ima najprihvatljiviji koncept je FIT FOR LIFE. Duga je to priča, možda se jednom i pozabavim ovom temom na blogu.
Ukratko,ne miješaju se bjelančevine i ugljikohidrati u istom obroku, a ovaj kuglof upravo je takav primjer. Prekršila sam pravilo samo u čokoladnom preljevu, ali i tu ima riješenje.
Recept nije nimalo zahtjevan, ali se malo duže peče.









100 g biljne masti
50 g kokosovog maslaca
100 g mljevenih lješnjaka (oraha ili badema)
 1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
250 g bijelog brašna
50 g crnog brašna
250 g smeđeg šećera
3 i 1/2 dl bademovog mlijeka (ili rižino, zobeno,,,)




 Pomiješati brašno i prašak za pecivo i dodati ostale suhe sastojke.
Kokosov maslac i biljnu mast otopiti na laganoj vatri, kad se malo ohladi dodati bademovo mlIjeko i promiješti pjenjačom ( ili mikserom na najnižoj brzini) sa suhim sastojcima.
Kalup za kuglof dobro nauljiti i pobrašniti i izliti tijesto. Koristila sam mali, od 16 cm i bio je premalen za cijelu količinu,tako da bi veći bio bolja opcija.
 Peći na 180 C. Provjeravala sam čačkalicom više puta da li je pečen i otegnulo se na punih sat i pol.
Kuglof neće biti tipično sladak, pa možete dodati više šećera ako volite slađe.

50 g tamne čokolade sam otopila u 1/3 dl bademovog mlijeka i time prelila ohlađen kolač. Obzirom da je kalup bio malen to je bila dovoljna količina, ali za kalup od 25 cm, trebati će poduplati dozu.


Drage su mi ove zdrave slastice, jer nema grižnje savijesti nakon par pojedenih feta.







Nema komentara:

Objavi komentar