Pretraži ovaj blog

srijeda, 24. siječnja 2018.

Pašta u sataraš umaku i brokulama



Jedan brzi ručak po mom guštu. Srećom, na vrijeme sam spremila u zamrzivač ljetne plodove, pa sam iskoristila rog papriku, ljutu papričicu i pome za pripremu sataraša. Gotovo uvijek u umake naribam koju mrkvicu, tako prokrijumčarim djeci dodatne vitamine. Obavezno, posebno pržim luk i peršin na maslinovom ulju, koje dodam umaku na samom kraju kuhanja. Ovaj put sam,dok se kuhala manestra,na pari obarila cvijetiće brokule i sušene vrganje (volim ovaj Zepterov dodatak, koji je zapravo ribež u formi pijata i točno stane na sam vrh teće). Njih sam pridružila kad su se manestra i šug već sljubili. Jako volim mediteranske začine, pa sam ukrasila sa bosiljkom, peršinom, rigom i mladim listićima blitve. Baš sam uživala u jučerašnjem ručku, a i djeca su.

Nema komentara:

Objavi komentar