Pretraži ovaj blog

četvrtak, 25. siječnja 2018.

Varivo od povrća

  
Varivo od povrća  

Osijećam potrebu za detoxom. Odužila mi 
se zima i pretrpavanje teškom spizom. Naše tijelo je u skladu sa prirodom, u hladnim danima ono instinktivno vapi za kalorijama, gustim juhama, varivima, masnijim umacima... I to treba poštovati! Međutim, često taj prirodni ciklus zloupotrijebimo i njime opravdavamo pretjerivanje u jelu i piću. Ja prva, kada se ušuškam u toplu kuću nakon posla, do večeri neprestano nešto žvačem. U jutro se budim sama sebi teška, " kilava "rekla bi moja baba. Tako je bilo i jutros. Odlučila sam jedan dan u tjednu jesti posno, ne zbog viška kila, već iz potrebe da revitaliziram tijelo i pustim ga da odmori.                     Povrtne, sezonske juhe baš volim i ne jedem ih za kaznu. Nikad ne kupujem vansezonsko povrće, pa sam tako i ovo varivo danas skuhala od zimskog povrća. Nema nekog posebnog recepta, bacim u teću sve što imam. Sitno sam nasjeckala korijenje brokule (nikad ga ne bacam), mrkvicu na kolutiće, repu i budnevu sam naribala, a krumpir izrezala na sitne kockice. Sve se kuhalo u slanoj vodi (zajedno sa bižima iz leda i pofriženom kapulom), oko 20  minuta i pred kraj sam ubacila cvijetiće brokule i kaula, luk i peršin. Maslinovo ulje dodam kad je već sve gotovo.





Nema komentara:

Objavi komentar