Pretraži ovaj blog

subota, 22. prosinca 2018.

Slane rolice od pistacija i maslina



Ove dane prije blagdana napekla sam se sletkih keksića, još sam planirala i nekakvu torticu, ali moguće da to odgodim za Novu.

Sumnjam da ću se ičeg od toga prejesti, jer sam vam već rekla da preferiram slano.
I zato, meni i mužu za gušt malo slanih grickalica uz vino.

Čitala sam talijanske recepte i tamo sam pronašla recept za roladicu sa maslinama.
Kako ih djeca ne vole, improvizirala sam još jedno punjenje za koje znam da će ga voljeti.

Tako su nastali ovi keksići u dvije boje.

Namaz sam imala, jer sam prošlo ljeto kupila u Grčkoj i to od kalamata maslina koje imaju robusniji okus od ovih naših.

Ali jako je jednostavno pripremiti i svoj.

Idemo redom, počevši od tijesta.





POTREBNI SASTOJCI:
( za dvije štruce tijesta)

300 g glatkog brašna
100 g ribanog parmezana
150 g maslaca
2 žlice maslinovog ulja
2-3 žlice vode
ribana korica 1 limuna

*namaz od maslina

150 g crnih maslina
2-3 žlice maslinog ulja


*pesto od pistacija i badema

30 g badema
30 g slanog pistacija
1 režanj luka
3-4 žlice maslinovog ulja
1 žlica parmezana
1 žlica sjeckanog peršina
papar

Za tijesto otopite maslac u mikrovalnoj ili još bolje ostavite ga na sobnoj temperaturi sat-dva da omekša. Pomiješajte brašno i ribani parmezan, limunovu koricu pa dodajte maslac, koji ne smije biti vruć ako ste ga topili na vatri  ili u mikrovalnoj. Dodajte i maslinovo ulje i izmiješajte sve sastojke žlicom pa nastavite rukama. Dodajte jednu po jednu žlicu hladne vode dok mijesite tijesto koje treba biti mekano i masno, ali ne i ljepljivo. Prebacite ga na dasku i još malo ga izradite i podijelite na dvije lopte. Tijesto se valja odmah. Na pobrašnjenoj podlozi izvaljajte polovicu tijesta u pravokutnik, 3-4 mm debelo. Ne smije biti pretanko jer će pucati u rolanju. Namažite smjesom i zarolajte u kobasicu, polako, da što manje zraka bude u njoj, odnosno da ne "klapa" nego bude čvrsto umotana. Prebacite je na pleh koji može stati u ledenicu, a možete ju i presjeći na pola.  Ponovite sa drugom polovicom tijesta i drugim namazom.

Neka odstoji pola sata u zamrzivaču, dovoljno da se može lako rezati i da ne puca pod nožem.

Režite na tanke ploškice  1 cm debelo i slažite svaku u pleh sa masnim papirom. Neće rasti u pečenju pa razmak ne treba biti velik.
Pecite 15 min na 190C, tek toliko da porumene. Ako su pretanke kraće, ako su malo deblje trebati će koji minut duže.






*Namaz od maslina.
očistite masline od koštica i ako imate mali blender smiksajte zajedno sa uljem.
Ako nemate u mužaru prvo zgnječite masline pa dodajte ulje i žustro izmiješajte. Dodajte soli po želji.





Pesto šrvo izblanširajte bademe. Kratko ih potopite u vrućoj vodi da čakše skinete kožicu. Očišćene minut-dva popržite na suho u tavi. Zajedno sa ostalim sastojcima izblendajte. Po potrebi dodajte još malo ulja i soli. Ja sam koristila šareni mljeveni papar i ubacila mrvicu sušenog vriska. Možete se i vi poigrati i staviti bosiljka ili mažurana npr.



 


Gotove rolice, pužići kako hoćete, mogu stajati na suhom 4-5 dana.
I evo, super grickalica uz aperitiv  vino ili pivo, za goste ili za po doma ❤️



Nema komentara:

Objavi komentar