Pretraži ovaj blog

petak, 14. prosinca 2018.

Marmelada od mandarina i dunja



Tipkam ovaj recept u zadnji tren, dok još ima mandarina i dunja.
Znate da ja imam averziju na želatinu, zato sam stavila dunju. Nije da je ne volim, obožavam je ali morala sam smisliti način za pogustiti ovu marmeladu, obzirom da su mandarine prepune soka i jako malo "mesa" ostaje od njih.

Ne znam što nam bi ovu jesen, od dva stabla prepunih mandarina nismo pojeli ni kilo. Toliko sam ubrzana zadnje mjesece da je ni ne zamjetim u prolazu iz dvorišta u kuću. Jednu večer sam ih se sjetila i otišla brati po mraku, punu kesu. Napravila sam marmeladu i mandarinćine u jednom dahu.
Praktična žena😂.

Recept je jednostavan i možete ga doraditi tako da dodate arome đumbira ili cimeta.
Ja nisam ništa, jer moji ionako uvijek ronzaju na moje začine i eksperimente, ali đumbir bi mi baš sjeo.





Potrebni sastojci:

1 kg mandarina ( oguljenih već )
2 dunje
400 g šećera
1 limun




Imala sam peh da su mandarine bile pune koštica, pa sam svaku fetu morala rastvoriti . Ali zato nisam čupkala bijelu kožicu jer se izgubi u kuhanju. Ma mislim se, još i to 😱.

Dakle mandarine razdvojiti u fetice. Dunju oprati i čvrsto očistiti suhom krpom. Isjeckati ih u kockice, zajedno sa korom.
Staviti  u teću voće i na laganoj vatri neprestano miješati. Kada puste tekućinu dodati šećer i  povremeno miješati. Kad je dunja omekšala smiksati štapnim mikserom , a ako želite džem nemojte.
Nakon 1 h ukupnog kuhanja, kad je postala gusta i malo želatinozna tad je i gotova. 10ak minuta pred kraj kuhanja dodajte naribanu limunovu koricu i sok limuna.
Ja ne stavljam puno šećera i ovaj omjer mi je taman. Vi možete pojačati dozu.





Vruća marmelada ide u vruće staklenke i odmah ih zatvorite. Ja ih vratim u špaher do jutra, jer je ostao topao od steriliziranja staklenki. Njih inače uvijek prokuham u vodi sa žlicom alkoholnog octa.
Posušim i još đir u šporetu na 100 C, 10 minuta.

Recept je gotov, a vi požurite ako imate još zaliha mandarina.




Nema komentara:

Objavi komentar