Pretraži ovaj blog

utorak, 18. prosinca 2018.

Najfinije raffaello kuglice




Božić mi je nezamisliv bez kokosovih bombica. Svaku godinu ih radim, ne samo od kokosa nego i "fererro", lani čak i sa sezamom, suncokretom i lanom. Recept nisam zapisala😫.
Nego ove raffaello su bitne, djeca ih obožavaju. Radila sam i one pijane, sa Pina Coladom, sa keksom, ma ne znam više kakve sve ne. Ni jedne mi nisu sjele baš baš, iako kokos obožavam u svakoj varijanti.


I tako su nastale ove današnje, meni najukusnije do sada i najsličnije originalu.
Improvizirala sam, pisala na papiriće i evo sakupila sam sve podatke da vam ih prenesem kroz recept.





Potrebni sastojci

2,5 dl mlijeka
1 puding vanilija
100 g bijele čokolade
35 g maslaca
2 žlice kristal šećera
1 žlica šećera u prahu
90-100 g kokosovih mrvica

I još kokosa za ukrašavanje (50g cca)
bademi i pistacio za punjenje, po želji




Koristila sam bijelu čokoladu iz Lidla jer su mi s njom kreme najukusnije. Mnoge druge su mi ili premastne ili preslatke. Ova je taman.

Prije svega se u mlijeku skuha puding, kao i obično po uputama na pakiranju. Kristal šećer ide u toj fazi u kuhano mlijeko. Kada se zgusnuo, skinite sa vatre i natrgajte u njega čokoladu i maslac, mješajte cijelo vrijeme dok se ne otopi i sjedini.
Ostavite da se prohladi, povremeno pomiješate da ne ostanu grudice. Dodaje kokos, krenite sa 90g jer svaki kokos ovisno koliko je grubo, tvornički mljeven će drugačije upijati kremu. Dodaje i šećer u prahu. Smjesa mora ostati i dalje meka, jer ako je pretvrda biti će i presuha, a uvijek možete dodati još kokosa.
Kada ste umiješali sve sastojke, prebacite smjesu u plastičnu posudu i omotajte je prozirnom folijom i spremite u frižider preko noći.

Nakon što je od stajalo u frižideru odvadite žličicom dio smjese pa među dlanovima oblikujte lopticu, ako je premekana i ne uspijevate je formirati dodaje još kokosovih mrvica. U svaku lopticu po želji utisnite u sredinu blanširani badem ili pistacio. Uvaljajte u još malo mrvica i redajte ih u odgovarajuću plitku posudu, razmaknute jednu pored druge. Ostavite još malo da se stisnu u frižideru.

Dio sam zamrznula jer sam malo uranila, do Božića je ostalo još tjedan dana i mislim da je previše da toliko stoje već pripremljene. Ali 3-4 dana sigurno mogu stajati, hermetički zatvorene i u hladnjaku.

🎶



Nema komentara:

Objavi komentar