Pretraži ovaj blog

nedjelja, 18. studenoga 2018.

French apple pie





Tražili ste me recept i obećala sam ga danas, već. Žurim kao Pepeljuga😂, da ga objavim do po' noći i ispoštujem obećanje.
Nemam što puno nadugo i naširoko pisati u uvertiri.
Jednostavno,dobila sam mirisne, divlje, ličke jabuke a znate kakve su takve, nešpricane koje brzo trule i stvarno bi bila grihota da propadnu.
Ne znam, mora da je ovo već peti-šesti kolač sa jabukama ovaj mjesec i svaki put neki drugačiji.
Odlučih se za francusku pitu ovaj put, retuširanu u mediteranskim štih, naravno. Da bar ovi moji hoće jedu sve što ja zamislim, bilo bi u njoj u najmanju ruku mrvu lavande, ali ovaj put maslinovo ulje samo, koje naravno ne postoji u originalu.




Potrebni sastojci:

170 g glatkog brašna
1 prašak za pecivo
120 g šećera
1 vanilin šećer
mrvica soli
70 ml maslinovog ulja
cimet
3 jabuke
1 žlica brašna


Preljev:
2 žlice šećera
6 žlica vode
1 žličica ruma
 cimet

Što se tiče preljeva, smutila sam ovaj jer su jabuke bile dosta kisele i suhe nakon pečenja. Vi možete pečen kolač premazati sa malo otopljenog maslaca i posuti sa malo šećera. Ili umućenim jajem prije pečenja ili ih samo posuti sa šećerom u prahu.
 Kako su jabuke bile nešpricane, bilo mi je žao baciti koru pa sam ih tek djelomično ogulila. Prepolovite ih, i režite na tanje"brodiće"  koje ćete opet izrezati na manje komade,trapezastog oblika. Pospite ih žlicom brašna i lagano i izmiješajte.

Za tijesto smiksajte jaja sa šećerom i vanilin šećerom. Zasebno smješajte brašno sa solju, cimetom i praškom za pecivo.
Naizmjence smjesi šećera i jaja dodajte po malo brašna, pa malo ulja, dok sve ne utrošite. Cijelo vrijeme miksajte na najnižoj brzini.

Kalup ( 20 cm, sam ja ) za tortu obložiti pek papirom ili klasično uljem i brašnom. Izlijte u njega smjesu, poravnajte i redajte na vrh komadiće jabuka. Ne trebate utiskivati u tijesto jer će dio "upasti" kroz njega a dio ostati na vrhu.
Pecite na 180 C, 50ak minuta. Provjerite svakako čačkalicom.

Za preljev sam otopila šećer u vodi, kad je proključalo i krčkalo na laganoj vatri 2-3 minute, dodala sam rum i cimet i time prelila vruć kolač.

Rezali smo ga još mlakog i bio je divan uz šalicu toplog čaja za doručak.




Nema komentara:

Objavi komentar