Pretraži ovaj blog

nedjelja, 4. studenoga 2018.

Čokoladni cheesecake





Kao, neću ja ništa peći. Takva je bila odluka. Ma kontam se, ipak je nedjelja i kako da prođe bez kolača. A ovu tortu sam napikirala u jednoj kuharici ( živila knjižnica! ) i bode me u oči danima.
Već sam jednom davnije radila nešto slično i znam da su se dečki oduševili.
Naravno da sam doradila recept, ubacila, izbacila... Znate kako to već ide😬.
Tipkam recept dok se još peče. Nadam se da neće biti 'zalud.
Stavila sam dio mliječnu čokoladu, a u originalu je tamna. Nekako mi je pjenastija i slađa.
Ubacila sam i ruma. I tako...




Evo omjera:

PODLOGA:

*130g čokoladnih napolitanki
*60 g maslaca
*1/2 žličice cimeta

Sameljite kekse, dodajte cimet i otopljeni maslac. Dobro izmiješate i utisnite u dno okruglog kalupa za tortu ( već znate, ona od 20cm promjera, jer mi je najdraži). Obložila sam cijeli kalup navlaženim pek papirom, znam da će rubovi biti valoviti, ali nisam htjela riskirati da mi se smjesa zalijepi za kalup.
Ostavite sa strane da se stisne, dok radite kremu.


KREMA:

800 g svježeg kravljeg sira
100 g kiselog vrhnja
60 g šećera u prahu
1 vanilin šećer
2 veća jaja
1 žlica ruma
100 g mliječne čokolade
160 g čokolade za kuhanje


Sir miksajte na srednjoj brzini, dok ne nestane što više grudica (ostat će ih uvijek). Ja sam radila sa posnim sirom, a možete i sa punomasnim.
Kad se sir koliko toliko pretvorio u kremastu strukturu, dodajte šećere i još malo miksajte. Zatim jedno po jedno jaje i rum pred kraj. Špatulom umiješajte kiselo vrhnje, mikser vam više ne treba.

Čokolade otopite na pari. Pustite da se malo prohladi pa je umiješajte u sir i vrhnje.

Izlijte na podlogu keksa, poravnajte i pecite na 180 C, 1 sat.

Pustite da se potpuno ohladi, pa skinite obruč i stavite u frižider na još sat dva.
Pospite gorkim kakaom, ako ga volite kao ja. 😜





Nema komentara:

Objavi komentar