Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 12. studenoga 2018.

Namaz od kikirikija i slanutka





Ja vam kikiriki obožavam i jedem ga na dnevnoj bazi. Kupila sam pakiranje od pola kila i vrlo brzo shvatila da sam pretjerala. Jer jednostavno ne znam stati.
Imala sam i skuhane čičvarde ( slanutak ) i nekako mi palo na pamet spojiti to dvoje u jedno. I jesam. I mackam li ga mackam sada. Možda to ipak nije bila dobra ideja😁.
Nikako mi ne ide luk u ovu kombinaciju kao u humus ili pašteta od tune, a sa druge strane ne mo'š  bez malo začina.






I evo, nastala je kreacija od:

1 šalica skuhanog slanutka
1/2 šalice slanog kikirikija
2 žlice maslaca sobne temperature
1/2 žličice đumbira u prahu
1/2 žličice dimljene suhe paprike
1/3 žličice papra
5-6 žlica vode u kojoj se kuhao slanutak
par kapi limunovog soka


Procedura je jednostavna i nema puno mudrolije, blender sve odradi. Slanutak kuhajte u posoljenoj vodi i ohladite. Možete koristiti i konzervirani, isperite ga i ostavite na cjedilu da se posuši.
Prvo sameljite kikiriki. Dodajte u blender i slanutak, začine, limun i maslac i vodu od kuhanja ( ako koristite konzervirani onda ulijte obične vode). Po potrebi dolijevajte još vode, ovisno koliko gust želite da bude namaz. Ja ne volim one pre meckave i vodenaste pa sam stavila manje vode.
Soli ne treba, jer je već ima od kikirikija. A limuna stavite i više ako želite razbiti težinu kikirikija.
Začine koristim organske, iz bio dućana,uvijek. Jednostavno su mi ukusniji, posebno ovi drvenasti i zemljani kao cimet, đumbir, kurkuma.
Papriku možete i običnu ili čili, meni se ova dimljena uklopila fantastično.

Mazala sam na tost grilan na maslacu.
I salatu uz to. Mislim da će biti fantastičan i na krumpiru. Ma i tjestenini....






                    ...javite mi dojmove😘


Nema komentara:

Objavi komentar