Pretraži ovaj blog

subota, 13. listopada 2018.

Vanila tart sa glaziranim grožđem




Ovaj tart je nastao zbog  domaćeg grožđa koje je pod hitno trebalo pojesti. A i zbog druženja na selu, naravno da ću nešto zamutiti za društvo.


A i zato što sam kupila novi silikonski kalup😂 ( inače nemam jadna ni jedan🤣). Imam divan od nekakvog lijevanog, vatrostalnog stakla, ali je prevelik i ne uspijevam iz njega izvaditi tart, a ako ga cijelog obložim pek papirom onda se ne vide udubine na rubu, pa su to stvarno problemi😁.






Nego, imam još zaleđenih orasa, a uskoro će stići nova pošiljka iz Slavonije, pa sam i  njih uključila u projekt.

U svojoj bilježnici imam sigurno 15 godina recept za american cookies i odlučila sam napraviti po tom receptu podlogu, malo izmijenjenu.

Grožđe sam glazirarala u nadi da će ga djeca tako htjeti jesti, ali ostalo je na pokušaju. Nisu ga ni takla.😎. Ajmo:

 PODLOGA:

 *100 g zobenih pahuljica
 *2 žlice brašna
 *20 g orasa
 *3 žlice šećera
 * 1 vanilin šećer
 * 1 jaje
 *10 dag margarina
 * na vrh noža soli i sode bikarbone
 * 1/3 žličice cimeta

Sameljite zobene pahuljice u brašno, pomiješajte sa brašnom i svim ostalim suhim sastojcima. Orahe sam dio samljela, doo isjeckala na sitnije komadiće. Dodajte otopljeni maslac i umućeno jaje.
Izmiješajte sve sastojke drvenom žlicom, pa nastavite rukama jer će biti dosta tvrdo.
Utisnite podlogu po dnu kalupa i još 2 cm povucite prema rubovima.
Stavite peći na 200, 15 minuta. Ostavite ga da se ohladi.







 KREMA:

 *2 pudinga od vanilije
 *4 vrhom pune žlice šećera
 * 7 dl mlijeka

1 dl mlijeka odvojite, ostalo stavite kuhati. Pomiješajte prah za puding sa šećerom i hladnim mlijekom, da nema grudica i ispite u zavrelo mlijeko neprestano miješajući. 
Vrući puding prelijte preko biskvita. Ostavite da se prohladi, dok ne glazirarate grožđe.


GLAZIRANO GROŽĐE:

 *300 g grozdova bijelog grožđa
 *130 g  smeđeg šećera 
 * 1 žlica maslaca

Grožđe operite i posušite i nemojte ga rezati. Šećer stavite na laganu vatru da se topi, neprestano miješajući. Kada se sav otopi i potamni, maknite sa vatre, umiješajte maslac i ponovno vratite na vatru i ubacite i grožđe. Sada će se šećer ponovo stvrdnuti, ali nastavite miješati, lagano da se voće ne raspadne. Nakon 4-5 minuta šećer će ponovno biti tekuć i tada je glaziranje gotovo i prelijte voće po kremi. Pospite sa još oraha ako ih imate. Ja sam htjela sa grubo sjeckanim,  ali sam ih ubacila u blender koji ih je samljeo.  Fino je bilo i tako, ali sjeckani bi bili bolji.






Pustite da se gotovi tart ohladi na sobnoj temperaturi, pa ga kasnije stavite u frižider na par sati, samo da se puding  stisne.

Kolač je lako reziv, sočan i ne presladak , jer sam tako htjela.
Umjesto grožđa ovu šemu možete koristiti i uz drugo voće. Planiram idući put ukomponirani čokoladni puding i maline🤔.




Nema komentara:

Objavi komentar