Pretraži ovaj blog

petak, 19. listopada 2018.

Botunići sa marmeladom



Nagomilala sam marmelada i džemova u špajizi. Već ih lagano trošim, jer ne znam kud više sa staklenkama, punim i praznim.

Keksići su mi uvijek optimalan izbor, jer se napečem u jedno popodne i danima se jedu.
Poseban mi je doživljaj spremiti ih u limene kutije i staviti na stol za iznenadne goste.

A i dečkima za marendu u školu, kad ne stignem pripremiti ništa drugo.




Botunići nisu nikakav revolucionaran recept, malo sam ih aromatizirala i radila u više okusa voća, da kopam po kutiji tražeći one smokvaste. Podjetinjim kad su ispred mene keksi različitih vrsta pa birkam ima li još u gomili onog kojeg najviše volim.❤️

Za punjenje sam koristila sve svoje marmelade: jagodu, miješanu, smokvice i šljive i badem/naranča koji mi je poklonila prijateljica.
Vi koristite koje volite ili koje imate.




Potrebni sastojci:

500 g brašna
250 g maslaca sobne temperature
280 g šećera
1 burbon šećer
1 cijelo jaje
1 žumanjak
1/3 žličice soli
muškatni oraščić, cimet

marmelada po želji


Umutite mikserom maslac i šećere, pa dodajte jaja i još kratko miksajte.
Dodajte brašno i arome i izmiješajte drvenom žlicom pa nastavite rukama mijesiti meko tijesto.
Kad tijesto postane kompaktno, rukama trgajte komadiće i dlanovima oblikujte loptice, veličine oraha. Pek papir stavite na veliku, plitku tepsiju i slažite loptice. Svaku spljoštite u disk i radite udubine u sredini( ali ne do dna, već do 2/3 debljine tijesta) . Ja sam pronašla uski duguljasti čep od parfema. Sigurno po kući imate plastični komad igračke koja će otisnuta u tijesto napraviti okruglu rupu. U krajnjem slučaju prstima radite udubine.
Tako pripremljene kese stavite peći na 180C 10 minuta.
Izvadite ih iz šporeta i ponovno malo udubite rupe, jer će u pečenju postati pliće.
U svaku stavite po malo parmelade, mrvicu iznad ruba rupe. Ako vam je vodenasta, pogustite je sa krušnim mrvicama, ali ako je gusta, nema potrebe. Moje su sve bez želatine i nisu se razlile po keksu.

Vratite ih sad opet u upaljenu rernu i pecite još 5 minuta.

I gotovo, već!
😉




Nema komentara:

Objavi komentar