Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 22. listopada 2018.

Božanstveni biskvit za kuglof i torte





E, ovako je krenulo...
Moram vam priznati da me onaj Intersparov časopis uvijek inspirira. Problem je što sam ja od onih što se rijetko, gotovo nikad ( osim macaronsa😨) neće ili ne može držati propisa...u receptu, a često i inače😖.
Tako sam u hrpi dobrih ideja u njima naletila na jedan kuglof sa narančom. I sve sam izokrenula naopačke i nastao je jedan savršen. Ako itko ikad napravi onaj u originalu, neka mi javi. Zanima me,ali mi vrag ne da mira da idem po svom.

Nema broja kuglofića koje sam radila, ali ovaj mi je nadmašio sve dosadašnje.



Ovako vam on nekako ide:

2 jaja
120 g šećera
1 vanilin šećer
100 g oštrog brašna
100 g mljevenih oraha
100 g mljevenih lješnjaka
1 prašak za pecivo
35 g gorkog kakaa
80 ml hladnog prešanog suncokretovog ulja
1 žlica kokosovog ulja( koji je sad krut, jer je hladno😉)
sok 1 limete +
sok mandarina
(ukupno 200ml)
100 g marmelade od šljiva
100 g tamne čokolade


Preljev:
150 g tamne čokolade
1-2 žlice ulja


Iscijedite citruse,da dobijete dakle ukupno 200 ml svježeg soka.
Lješnjake i orahe propržite kratko na suhoj tavi, neprestao miješajući kuhačom da ne zagore. Kad kožica počne pucati skinite sa vatre, stavite ih u suhu krpu i protrljajte među rukama, da dio kožice otpadne. Ne trebate picajzliti, koliko uspijete.
Brašno pomiješajte sa kakaom, praškom za pecivom pa mješavini pridružite mljevene orahe i lješnjake.
Jaja i šećere smiksajte, pa dodajte sok citrusa, marmeladu , pa mješavinu brašna i orašastih plodova i miješajte pjenjačom ili mikserom na niskoj brzini. Na uljima otopite čokoladu na laganoj vatri i dodajte smjesi prohlađenu, ali dok je još uvijek tekuća.
Kalup za kuglof dobro nauljite i pobrašnite oštrim brašnom i izlijte u njega smjesu.
Pecite na 170 C, 45-50 minuta .Provjerite čačkalicom da nije još uvijek tekuća smjesa u sredini.

Čokoladu rastopite sa žlicom, dvije ulja i prelijte po prohlađenom kuglofu.
Pospite sjeckanim lješnjacima.





Ja sam radila u malom kalupu, jer sam usula dio smjese u mini kalup za tortu ( 10 cm promjera) i pečen biskvit izrezala na 3 dijela, namazala ih sa marmeladom od šljiva i prelila čokoladom.






Božanstveni biskvit, za tortu, sam, sa ganacheom, marmeladom... Prepuštam vam da budete kreativni, kao što i jeste.

😘








Nema komentara:

Objavi komentar