Pretraži ovaj blog

utorak, 9. listopada 2018.

Polpete od čičvarde (slanutka)





Stavila sam čičvardu da se toćka u vodi, puna dva dana. Nije bilo u planu, ali smo imali nekakve spontane izlete i druženja i baš nisam stigla.
Mislila sam skuhati varivo sa bundevom, ali sam znala da to nitko neće jesti ( samo ja), a kuhala sam i šalšu za dva dana. Ustvari sataraš, jer crvene paprike roge trpam gdje stignem.
Drugi dan sam planirala spojiti toć i manestru, jer je to dečkima najzgodnije podgrijati prije škole.
A danas sam odlučila iskoristiti napokon taj slanutak i skrivećki sam napravila polpete, da ni ne ne primijete od čega😁. I poslužiti ih uz dio sataraša. Tako su nastale, spontano, čak kompaktne i bez jaja😉.
Rekli su da su bile super i onako uz put pitali od čega su.  Komentar je bio da sam ih preveslala, ali da im nije žao, ovaj put.






Za 12-13 manjih komada:

200 g skuhanog slanutka
1 manja kapula
1/4 crvene paprike
1/4 zelene paprike
2 žlice brašna (razom pune)
sol,papar,
sjeckani peršin
4-5 žlica vode u kojoj se kuhao slanutak,
prstohvat sušene kadulje i mažurana
maslinovo ulje

Kapulu i papriku sitno nasjeckajte i propržite na maslinovom ulju da omekša. Ohladite.
Skuhajte čičvardu (slanutak) u posoljenoj vodi. Ohladite i premjestiti u blender zajedno sa 4 žlice vode u kojoj se kuhala.  Ne smije biti prerijetko, pa ako ne uspijete samljeti sve (u slučaju da blender ne izvrti dovoljno dugo, kao meni ), komadiće zgnječite vilicom. Dodajte kapulu i papriku, izmiješajte pa pridružite brašno i začine ( vi koristite mirodije po želji, ja sam ove, a ne morate nikakve isto će biti fino).
Dodajte i sitno sjeckani peršin pa žlicom izmiješajte. Smjesa ne smije biti premokra ni rijetka već kao pasta, ali kompaktna da se miješanjem ne razdvaja u grudice. Ako je presuha i ne možete je oblikovati u loptice dodajte još malo vode od kuhanja.
Loptice veličine oraha spljoštite među dlanovima i lagano potapkajte u brašno, sa one strane ( tek toliko u tankom sloju, da se ne lijepe za tavu ).
Pržiti na srednje jakoj vatri, sa obe strane dok ne dobiju zlatnu boju.

Složite ih na papirnati ubrus, da upije masnoću.

Unutra su mekane, iz vani lagano hrskve.

Sa satarašom su se savršeno spojile, ali možete ih servirati uz svježe povrće ili umak od vrhnja ili jogurta.

A možete složiti i povratni sendvićak.😁






Nema komentara:

Objavi komentar