Pretraži ovaj blog

četvrtak, 6. rujna 2018.

Čokoladni kolač sa crnim vinom



Jedan zimski.
Uz kuhano vino.
I mirisom cimeta.

Ne tjeram ljeto, otići će oni i samo, a do tada istražujem nove recepte, kojima ćemo se grijati u hladne dane.




Ovaj sam pronašla u jednoj kuharici ( davno nisam tražila recept u knjigama 🙄)
i baš mi je zapeo za oko, pored svih. Zbog vina.
Sočan, mirišljav, jednostavan...

Zarezala sam ga još dok je bio topao ii struktura me oduševila.




Potrebni sastojci:

25 dag brašna
20 dag šećera
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
1 vrhom puna žlica kakaa (gorkog)
130 g oraha
100 g tamne čokolade
3 jaja
200 g maslaca
1,5 dl crnog vina
Cimet po želji





Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i kakao, pa mješavinu prosijte.
Orahe sameljite, a čokalada po receptu ide ribana ali sam doskočila "ribuljanju" i hladnu iz frižidera sam stavila na kratko u blender👏. I ispalo je da sam se super snašla.

Pomiješajte orahe i čokoladu i dodajte cimet po ukusu, ostavite sa strane.

Maslac sobne temperature miksajte na srednjoj brzini, dok cijeli ne omekša, zatim dodajte šećer i vanilin šećer, neprestano miksajte još nekoliko minuta dok ne nestanu mrvice šećera i tada dodavajte jedno po jedno jaje i još uvijek vrteći na srednjoj brzini. Kada dobijete ujednačenu masu, smanjite mixer na najnižu brzinu  pa u smjesu naizmjence dodavajte mješavinu brašna i vino, dok sve ne utrošite.
Na samom m kraju dodajte orahe i čokoladu.





Kolač možete peći u dubljem, duguljastom kalupu. Ja sam u okruglom za tortu, promjera 20cm.
Na dno kalupa stavite pek papir,a stranice premažite maslacem .
Pecite na 180 C, 1 sat. Zadnjih 20 min sam biskvit prekrila listom masnog papira, da se ne prepečen na vrhu.
Ispao je rustikalan, sa procijepima , ali to ništa ne smeta.
Dapače, u te pore možete usuti otopljenu čokoladu, kad je kolač ohlađen.






Ili ga pospite šećerom u prahu ili čokoladom u prahu, kao što sam i ja.


I javite mi dojmove o vinskoj aromi👌



Nema komentara:

Objavi komentar