Pretraži ovaj blog

petak, 28. rujna 2018.

Voćni kruh





Krenula sam danas i ja zamutiti banana kruh. Vjerojatno iz istog razloga kao i većina, zbog dvije banane koje nema šanse da bi itko taknuo od ukućana, a kamo li pojeo.
Čudno, kako sam nekad samilosna na 3 kune, a koliko puta se baci dio divnog obroka. Mislim i za to me duša boli, ali na ništa nisam osjetljiva kao na kruh, ali i ove dvi oronule voćke.

Putem sam ja njega doradila, da se više nema pravo zvati banana bread, jer najmanje što se osjetilo bile su one.

Nisam uopće imala omjere u glavi, išla sam step by step i sve vagala i " nadožuntavala".

Nisam htjela da opet bude nešto crno ni čokoladno, pa sam se zadržala na voćnoj bazi.

I tako je krenulo, sa ovim sastojcima:

150 g glatkog brašna
2/3 žličice sode bikarbone
1/3 žličice soli
4 žlice šećera
1 vanilin šećer
40 g maslaca
20 g margarina
2 banane
šalica (2 dl ) zaleđenog bobičastog voća
( maline i višnje )
2 žlice marmelade ( moja od jagoda )
2 jaja
1 žlica višnjevače







Smrznuto voće sam razledila u mikrovalnoj, dodala banane i zgnječila sve vilicom ( ono, kao nekad, djeci za kašicu 😁). Dodala sam pred kraj višnjevaču i marmeladu i žlicom dobro izmiješala sve sastojke.
 U drugoj posudi otopljeni maslac i šećere sam razradila pjenjačom, dodala umućena jaja i pridružila voću.
Brašno pomiješano sa sodom bikarbonom i soli sam usula u ostalu smjesu i sve lagano pjenjačom privela kraju.

Mikser se nije ni palio, niti je bilo potrebe.








Papir za pečenje sam namočila pod mlazom vode, zgužvala ga među rukama i brzinski obložila cijeli duguljasti kalup.
Imam dva i ovaj je manji, tako da kad sam usula tijesto bio je pun 3/4 i taman je narastao do ruba u pečenju.

1h na 165 C, jer sam se bojala da ne pocrni i da kora ne bude pretvrda. I nije bila. Još sam pri sredini pečenja stavila list masnog papira na vrh, pa sam zadnjih 10 minuta opet otkrila.
Svakako provjerite čačkalicom, kao i ostale biskvite, jer mora biti suha kad je izvučete iz tijesta.

Djeci se svidio i to mi je najvažnije jer su oni moji najveći kritičari, bez cenzure.

Mackali su na fete još marmelade od jagoda iako je meni to bilo nepotrebno, jer je zaista sočan i dovoljno sladak i bez premaza.

Marmelade i bobičasto voće stavite po želji, borovnice, kupine,...džem od šljiva, smokava, koji god... Ja sam se zadržala na crvenkastim tonovima, a već imam neke nove verzije u planu.

Do tada, guštamo u ovom dok ga još ima❤️




Nema komentara:

Objavi komentar