Pretraži ovaj blog

petak, 31. kolovoza 2018.

Jednostavan kolač sa citrusima i džemom od ruža



Sjećam se kao dijete da mi je običan "mramorni " bio top kolač. Ni jedan se nikada nije stigao ohladiti, nestao bi u tren! I dan danas najviše volim tijesto, usprkos svim božanstvenim kremama.
Iznenadila su me i djeca, prepirali su se oko zadnjeg komada ovog kolača.
Sreća pa je stvarno jednostavan i brzo pečen, pa mi ga je najmanji problem ponovno umutiti.
Kupila sam limete na akciji, pa je bilo krajnje vrijeme da ih utrošim u nekoj kombinaciji, jer su već poduže stajale u frižideru.

Jedina posebnost u ovoj običnosti je serviranje uz marmeladu od ruža.





Nabasala sam na slatko, mini pakiranje po ok cijeni i morala sam degustirati ( Lidl 10 kn) .
Stvarno miriše na ruže i okus je pun tog robuskog daška svježeg cvijeća. Fora mi je. Djeci NE🤭. Bez obzira na nježnu teksturu nije nešto što bi žlicom jela, kao Nutellu, niti bi je poželjela svaki dan...ali, za ponekad , za nešto drugačije,  cvjetno, mirisno...baš neobično.




Naravno da ovaj dodatak možete ignorirati, ako ne možete zamisliti da jedete cvijeće.

Nisam htjela stavljati puno šećera u glazuru, pa dominira kiselkasti okus, zato doza džema nije ni malo smetala.
Vi možete i dodati više šećera u prahu u samoj glazuri ili dodati neki drugi džem koji volite.






Biskvit:

250 g brašna
220 g šećera
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
1/2 žličice soli
200 g jogurta
120 ml ulja
3 jaja
sok 1 limete
sok 1/2 limuna

Glazura:
100 g šećera u prahu
sok 1 limete
sok 1/2 limuna


Pomiješajte brašno sa soli, praškom za pecivo. U drugoj posudi pjenasto mixerom umutite jaja i šećere. Kad se smjesa poduplala u volumenu, naizmjence dodavajte malo ulja, pa malo jogurta i po žlicu brašna dok ne utrošite sve sastojke, miješajući cijelo vrijeme pjenjačom, da se ne stvore grudice.
Na kraju iscijedite sokove citrusa i dodajte smjesi i lagano izmješajte i izlijte u namašten i pobrašnjen pleh (moj je 30x30 ).
Pecite 20ak min na 190C, pazite da previše ne potamni na vrhu.


Za glazuru iscijedite sok limete u keramičku posudu, dodajte šećer u prahu i miješajte žlicom dovoljno dugo da se šećer otopi u tekućini (5-6, minuta).








Još topao kolač prelijte glazurom i rasporedite je po cijeloj površini. Kada se ohladi neće to biti Bog zna kako debeo sloj, ali dat će jednu osviježavajuću notu i malo sočnosti samom biskvitu.

Sa ružama ili bez, ovo je jedan bezvremenski kolačić, za po "kući" i za na more u našem slučaju🌹.








Nema komentara:

Objavi komentar