Pretraži ovaj blog

nedjelja, 3. lipnja 2018.

Torta od banane i jagoda



Ovu godinu maminih jagoda ima u izobilju. Ne stižem ih potrošiti jer jako brzo propadaju i svaki dan smišljam gdje s njima. Zamutila sam djeci frappe sa jagodama i bananom, ali nije im se jeo.
Odlučila sam ga utrošiti u tortu. Palo mi je na pamet iskoristiti i veliku čokoladu od riže u toj kombinaciji, kao podlogu. Ne znam jeste li jeli "Japansku tortu" u kojoj sam i otkrila tu bazu od riže umjesto biskvita.



Opet sam htjela izbjeći želatinu, a kako sam spontano počela praviti tortu, nisam se oboružala sastojcima pa sam se snašla sa onima koje sam imala. Moram u nabavku Agar Agara jer vidim da će mi češće trebati.

Evo što sam sve upotrijebila:

450 g frappea (1 banana, ostalo jagode)
120 g šećera
200 g krem sira
300 g vrhnja za šlag 
2 1/2 žličice tapioka
1 kremfix
1 žlica višnjevače
200 g čokolade od riže( Mikado ipak the best)




Ovo nije nekakva luksuzna torta, kao ni rođendanska...to je ona za "po kući", za vruće ljetne dane. Možete je napraviti i u obliku kolača. Jako je mekana i pjenasta, a ako želite da bude tvrđa dodajte više tapioke ili gustina. Meni je ovako bila baš taman, poput topljenog sladoleda.

Čokoladu otopite na pari pa je utisnite u dno kalupa ( kalup na dnu obložiti pek papirom, a stranice premažite maslacem).
Koristila sam onaj promjera 20 cm, taj mi je najdraži za obiteljska pakiranja😊.
Kada se prohladi na zraku, stavite je u frižider da se stisne dok pripremate kremu.

Voće koje ste smiksali u blenderu, stavite na laganu vatru zajedno sa šećerom. Tapioku promiješajte u malo vode i lagano ulijevajte u voće, neprestano miješajući da se ne stvore grudice. Nakon par minuta smjesa će postati gusta i želatinozna, skinite je sa vatre, dodajte višnjevaču, promiješajte i ostavite sa strane da se dobro ohladi.



 Slatko vrhnje stući u šlag, zajedno sa kremfixom prema uputama na pakiranju. Na kraju umiješajte i krem sir, pjenjačom. Kad se voće potpuno ohladilo pridružite ga siru i vrhnju, lagano špatulom. 
Gotovu kremu prelijte preko čokolade i ostavite na hlađenje.
Ps čokoladu sam , kad se ohladila odvojila od podloge i prebacila na stalak za tortu i opasala ga obručem i tek tada izlila kremu. Jer mi je te tanke, tvrde biskvite jako teško rezati i odvajati sa dna, uvijek mi sloj ostane na podlozi. Umjesto stalka prebacite na veliki tanjur ili kartonsku podlogu, ja sam ipak na stalalak, je torta niska pa je stala u frižider.

Gotovu tortu ostavite preko noći da se stisne, skinite obruč i ukrasite šlagom, voćem ili topljenom čokoladom. Nisam htjela pretjerivati u kalorijama pa sam stavila samo jagode i listiće mente na vrh. I pokoji cvijetak za figuru❤️.










Nema komentara:

Objavi komentar