Pretraži ovaj blog

četvrtak, 28. lipnja 2018.

Košarice sa voćem i ricottom





Može danas ovako, puno slika i manje priče?
Morala sam potrošiti zadnje komadiće voća i zapravo mi se više slikalo ( antistresna terapija, uvijek pali!) i nije mi se nakuhavalo ni mutilo satima. Imala sam u ledu lisnato, mada mi je u početku pao na pamet tart, ali kako sam imala jokera u rukavu ubrzala sam nastajanje današnjeg deserta.


Lako mi je osmisliti kombinaciju kada imam na raspolaganju ključne sastojke i ne moram trčati do dućana. Ricotta je bila glavna tema za kremu i odlučila sam ne komplicirati previše.






Evo popis sastojaka, zaista minimaliziran:

240 g lisnatog tijesta

250 g ricotte
2 žlice šećera u prahu
1 vanilin šećer
150 g voćnog jogurta ( Zoot od višnje sam imala )
1 žlica višnjevače

bobičasto voće po izboru





Čak se nisam mučila ni sa valjanjem lisnatog tijesta, jer sam imala ono koje je već tvornički razvaljano u pravokutnik. Podijelila sam ga na 6 kocki i izrezala masni papir malo veći od svakog komada izrezanog tijesta. Ima super fora ( hvala Duda, kolegice bloggerice, što si mi otkrila tu tajnu ) da namočite pek papir i tako ga omekšate da postane pogodnije za oblikovanje. Budite brzi, jer ako previše stoji namočeno početi će se parati. Svaki komad tijesta stavite na svoju kocku papira i tada ih utisnite u kalup za muffine. Izbockajte ga sa vilicom, a na dno svakog stavite par zrna graha da se ne napuhne.Tijesto pecite 10ak minuta na 200 C.





Voće operite i stavite na suhu krpu da se posuši. Koristila sam ribizle i domaće jagode.

Za kremu jednostavno smiksajte šećere sa sirom,na niskoj brzini minutu-dvije, po želji dodatno zasladite. Umiješajte ručno voćni jogurt i višnjevaču. Možete koristiti i grčki jogurt sa bilo kojim okusom i dodati limetu ili limun umjesto likera.





Ohlađeno tijesto odvojite od papira, izvadite grah i napunite kremom. Ukrasite voćem.
Ako želite više voća, prvo njime napunite kalupe pa prelijte kremom.

Eto, lagani recept i lagana teksura... Danas mi tako paše... Nadam se da će i vama💚




Nema komentara:

Objavi komentar