Pretraži ovaj blog

četvrtak, 31. svibnja 2018.

Bezglutenske palaćinke, sa rižinim pudingom i kokosom





Koja je vaša idealna kombinacija sastojaka za palačinke? Vječno pitanje...koliko brašna, vode, sa mineralnom ili bez, oštro, glatko ili oba brašna?! Moram priznati da moje nikad ne ispadaju meke i sočne, kao što ispadnu mojoj svekrvi. Nemam niti provjeren recept, uvijek ih radim nekako odokativno i na brzinu. Ali zato volim istraživati punjenja, čokoladna, voćna, kremasta, brašna za tijesto, arome...Ali da moju djecu pitate uvijek bi bila sa Nutellom i kupovnom marmeladom od marelica.
Nije im se posrećilo, pa su dobili mamu istraživača, onu bez rutine i dosljednosti🤣.
Tako sam danas otišla u novu avanturu... Imam zaliha bezglutenskog brašna i puno kesica kokosovih mrvica. Spojila sam sve. Evo i kako:




Tijesto:
1 šalica prosenog brašna
2 šalice rižinog brašna
2 jaja
2 šalice mlijeka
2 žlice šećera
1/2 žličice soli
1/3 žličice sode bikarbone
2 žličice otopljenog kokosovog maslaca
1 jabuka
malo cimeta za aromu

Pomiješajte sve suhe sastojke, dodajte tekućine, maslac i jaje i dobro izmješajte pjenjačom.  I na kraju dodajte ribanu jabuku. Ja sam aromatizirala cimetom, vi možete koricom citrusa. Koristila  sam obično mlijeko,krenula sam sa rižinim ali djeca su trenutno protestirala.😐 Tijesto pustite da odstoji u frižideru barem jedan-dva sata.





Krema:

6 dl mlijeka
2 žličice tapioke
5 žličica rižinog brašna
1 vanilin šećer
6 žlica kristal šećera
3 žlice kokosovog brašna



U nekoliko žlica mlijeka izmješajte tapioku i rižino brašno i dobro izmješajte, da nestanu grudice. Ostatak mlijeka zakuhati sa šećerima i dodati mješavinu brašna i mlijeka, neprestano miješajući na laganoj vatri dok se ne zgusne. Na kraju uspite kokosove mrvice i skloniti sa vatre.







Palačinke sam pekla tako da sam namastila  obruč kalupa za tortu (ja ga zovem tester😁, je u njemu pečem mini torte, za degustaciju, 10 cm promjera). Na namašćenu tavu položiti kalup, bez dna i usuti smjesu, kad se zapeče sa jedne strane, nakon minutu, povucite kalup gore, a palačinka će ostati na dnu tave ( ako se lijepi na rubovima kalupa oštricom noža odvojite tijesto od obruča). Okrenite dadse zapeče iida druge strane, na srednje jakoj vatri. Ovo oduzima vrijeme i naravno da se ne trebate gnjaviti ovim postupkom. Ja sam se igrala, jer sam ih zamislila slikati jednu na drugoj, pa sam htjela da budu ravne. Možete ih peći u standardnoj veličini malo tanje. I  sa brašnima se možete igrati, staviti kokosovo umjesto prosenog, ili pirovo...što god...igrajte se😆.
 Bezglutenske palačinke budu dosta suhe, tako da se fino uklapa nekakav mokri, kremasti nadjev. Čak i sladoled, voćni sirup...meni je ovaj puding od kokosa sjeo taman kako volim.
Javite mi kakvu ste kombinaciju vi otkrili😘




Nema komentara:

Objavi komentar