Pretraži ovaj blog

subota, 16. lipnja 2018.

Običan kolač sa trešnjama i borovnicama



Jedan sasvim običan... Biskvit koji obožavam i u koji možete stavljati bobičasto voće koje god želite. Ja sam napokon zamutila sa trešnjama, prvi ove sezone.
Dobila sam teglicu domaćih iz Podorljaka, među njima su bile i žute, slatke kao i crvene, sve sam ih pomiješala sa par bobica borovnica. Kombinacija sa višnjama je još jedna varijanta koju baš volimo.
Biskvit imam zapisan u svojoj bilježnici sa receptima, ne znam od kuda, nije ni važno, ali je jedan od onih koje vrlo često koristim. U originalu ne ide kakao, pa ako ga nećete stavljati umjesto ove žlice kakaa, povećajte dozu brašna za jednu žlicu.
Voća stavite po želji, ja sam 15ak komada trešanja i 6-7 borovnica.






Biskvit:
2 čaše brašna
1 1/2 čaše šećera
1 čaša jogurta
1/2 čaše ulja
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
1 puna žlica kakaa (  u tom slučaju odvadite žlicu brašna )

Po želji dodajte ribanu koricu limuna, cimet ili 1 žlicu likera

Bobičasto voće po izboru







Razdvojiti bjelanjke od žutanjaka i smiksajte ih u čvrsti snijeg, a žumanjke smiksajte sa šećerima. Pomiješajte posebno brašno sa praškom za pecivom i kakaom ( ako ga upotrijebite). U žumanjke lagano umiješajte jogurt i ulje ( i liker ako želite, ja sam stavila višnjevac) i lagano dodavati žlicu po žlicu brašna, ručno miješajući pjenjačom. Kad utrošite sve sastojke dodajte šaum, žlicu po žlicu.






Trešnje očistite od koštica. Ima super fora sa odvajanjem da bi ostale cjelovite. Stavite trešnju na vrh prazne, manje boce, na otvor, tako da je dio na kojem je bila peteljka okrenete prema gore i slamkom probodite trešnju i koštica će pasti na dno boce, a trešnja će ostati kompaktna.😉

Trešnje pospite sa žličicom brašna, da malo upije sok.

Nauljite i pobrašnite kalup. Koristila sam pravokutni 30x23, a možete i u okrugli za tortu.

2/3 tijesta izlijte u kalup i poravnajte, poslažite voće i ostatak tijesta žlicom išarajte po vrhu voća. Malo protresite kalup da se tijesto izravna i stavite u pećnicu na 180 C, 30 minuta. Ako pečete u okruglom kalupu možda će trebati koja minuta duže, svakako provjerite čačkalicom.

Pustite da se ohladi do kraja i pospite šećerom u prahu ili čokoladom. Ja nisam sa ničim ovaj put😉.









Nema komentara:

Objavi komentar