Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 21. svibnja 2018.

Kolač sa makom i jagodama





Prvo vam moram ispričati okolnosti u kojima je nastao ovaj kolač!
Nedavno sam kupila novi blender, iako već imam jedan. Ponajprije zbog mljevenja orašastih plodova za macaronse. Tu me je razočarao. Kupila sam i mak, da isprobam kako stvari stoje, ali nisam imala nikakav inovativan recept u glavi. Onda je jučer mama ubrala puuuuno jagoda iz svoga vrta, a sat prije sam kupila dozicu na tržnici. Odlučila sam kupovne iskoristiti za kolač. Pa je jutros sin načeo kiselo vrhnje, nije ga ni kušao, naravno... E, onda sam sve navedeno spojila u ovaj divan biskvit. Evo i kako:



Biskvit:

1 jaje
100g šećera
120 g brašna
180 ml kiselog vrhnja
50 ml mlijeka
50 ml ulja
80 g mljevenog maka
1/3 žličice sode bikarbone

Smiksajte jaje i kristal šećer, dodajte ulje, mlijeko,vrhnje i izmješajte pjenjačom. Zatim dodajte brašno i sodu bikarbonu i na samom kraju umiješajte mak.
Smjesu izlijte u  duguljasti kalup 10x30, obložen pek papirom i pecite 40ak minuta na 180C.


Džem od jagoda

180g svježih jagoda
110 g kristal šećera
Par kapi limunovog soka
1 žličica tapioke

Jagode smiksajte u blenderu i zajedno sa šećerom stavite na laganu vatru da kuha, (10 ak minuta, dok se šećer ne otopi). Tapioku izmješajte sa žlicom vode i lagano ulijevajte u voće, neprestano miješajući da se ne stvore grudice. Nakon 2-3 minute smjesa će postati želatinozna, ukapajte limun, dobro promiješajte i skinite sa vatre da se potpuno ohladi.




Ohlađen biskvit prerežite po dužini i donju polovicu premažite džemom i poklopite drugom polovicom biskvita i stavite na hlađenje.

Gotov kolač možete preliti čokoladom glazurom...ja sam sa šlagom jer je i on bio već otvoren u frižideru😁. Opet sam bila praktična!




Nema komentara:

Objavi komentar