Pretraži ovaj blog

srijeda, 7. veljače 2018.

Pašta u pestu od brokula




                  Pašta u pestu od brokula



Danas mi se baš jeo pesto. Trenutno je netašica domaćeg bosiljka, a bome nemam ni pinjole u kući. Morala sam smisliti plan  "B". Ali, imam brokule, peršin, kaul, prokulice, tikvu ...
Odlučila sam se na experiment, koji mi  čuči u podsvijesti kao opcija negdje, nekad pročitana , pesto od brokule! Nema povrća kojeg ne volim, kuhanog posebno, ali smiksanog (osim u krem juhi) u umaku baš i nisam običavala spremati.
Krenula sam u pripremu, vidno skeptična. Međutim, rezultat me oduševio! Moram ga podijeliti s vama, a odat ću vam i čime sam sve upotpunila obrok da mu okus bude robusniji.


Količina za dvije osobe:


Pesto:

120 g cvijetova brokule
35 g blanširanih badema
5 češanja bijelog luka
1 žlica parmezana
60 ml maslinovog ulja
sol, papar
žlica peršina

I još:

5-6 većih šampinjona
1 mrkva
listići baby blitve
listovi rikole
10 ak zelenih maslina
listići prženog badema
žlica svježeg koromača


200 g tjestenine



Za pesto na pari skuhajte cvijetove brokule. Bademe potopite u vruću vodu na 1 minutu, pa im skinite kožicu. Na kratko ih propržite na tavi ( na suho, bez dodavanja masnoće) sa malo soli. Sameljite ih u blenderu pa im dodajte brokulu, luk, maslinovo ulje, peršin, parmezan, malo soli i papra i sve zajedno smiksajte. Pesto je gotov!.
Na woku ili u običnoj tavi popržite na malo ulja posoljene, isjeckane šampinjone i kolutiće mrkve.

Tjesteninu skuhanu u slanoj vodi, pomiješajte sa pestom, zatim dodajte mrkvicu i gljive i na kraju pospite listićima badema, blitvicom, rikolom, isjeckanim koromačem i maslinama.
I to je to!

Baš jedan brzi, ukusni i zdravi ručkić. Već vidim da ću ga uskoro ponoviti💚




Nema komentara:

Objavi komentar