Pretraži ovaj blog

srijeda, 14. veljače 2018.

Čokoladne bombice


Čokoladne bombice


Vrijeme je od romantike, takva je veljača...
Karnevali, ludovanja, Valentinovo, korizma...skoro su iza nas. Napekle su se krafne i kroštule i sva ta silna tijesta...do Uskrsa, kad kreće era pogača. Danas je poseban dan...onaj za zaljubljene❤️, a jučer je bio i moj rođendan.
Povodom ta dva , meni posebna dana odlučila sam se na male, slatke, pijane kuglice... Pune okusa, zasitne, čokoladne ...ma savršene!



Nisam se mogla odlučiti za one sa tamnom ili bijelom čokoladom, pa sam prepolovila doze i napravila obe😁.
Vrlo su jednostavne i volim ih jer nema pudinga, škroba, keksa....pura čokolada!

Baza je:

90 g čokolade
30g vrhnja za kuhanje
1 vanilin šećer
prstohvat soli
1-2 žlice bijelog ruma




Za bijele ide bijela čokolada i još:

40 g prženih, grubo sjeckanih lješnjaka
1 žlica bademovih listića
2 pune žlice kokosovog brašna


Otopite čokoladu sa vrhnjem, soli, vanilinim šećerom na laganoj vatri. Kada se otopila do kraja dodajte rum i sjeckane lješnjake. Dobro izmješajte pa na kraju dodajte kokos. Ako vam se čini prerijetko, dodajte malo kokosa dodatno. Bijela čokolada je meka i neće se puno stvrdnuti kad se ohladi. Ostavite u frižideru na 2 sata.





Tada žličicom uzimajte po količinu smjese po vašoj želji. Ja sam radila loptice malo manje od Raffaela.
Oblikovane kuglice uvaljajte u kokosovo brašno, ili kao ja još i u šarene perlice.






Za tamne je potrebna čokolada sa velikim udjelom kakaa i još:


40 g grubo sjeckanih, prženih lješnjaka
30 g šarenih, čokoladnih bombona

perlice i čokoladne mrvice za ukras


                      


Postupak isti kao sa bijelom, otopiti čokoladu i vrhnje, sa prstohvatom soli i vanilin šećerom. U otopljeno dodati rum, zatim lješnjake i na kraju bombončiće. U slučaju da vam bude premekano nakon što je odstajalo u frižideru, naribajte malo običnog keksa, kao Pettit beure.






Oblikovane kuglice uvaljajte u perlice po želji ili čokoladne mrvice ili listiće...






Gotove kuglice mogu stajati 7 dana u hladnjaku. Ako radite veću dozu dio možete i zamrznuti za neku drugu priliku😉.





Nema komentara:

Objavi komentar