Pretraži ovaj blog

utorak, 26. ožujka 2019.

Avokado brownies



Ovaj recept je uočio moj mlađi sin listajući Kauflandov katalog.
Kopkalo me kakav će to ton ostaviti avokado u ovom brownisu.
Naravno da sam ga već sutra umutila.
I naravno, izmijenila 😁.

Mislila sam da sam već pronašla svoj omiljeni recept za brownie, ali ovaj je nadmašio sve dosadašnje.

Najsočniji i najrobusniji ikad.
A avokado?!  Da ne znate ne bi ni primjetili da je dio ove delicije😉






POTREBNI SASTOJCI:


370 g tamne čokolade
110 g šećera
150 g maslaca
3 jaja
1 avokado
75 g brašna
120 g mješavine lješnjaka, oraha i kikirikija
1 prašak za pecivo
sok 1 naranče
2 žlice maslinovog ulja






Napomena, orašaste plodove stavite po želji ili po onom što vam je pri ruci. Meni je ova mješavina bila baš fora, čak sam koristila slani kikriki.

Maslac i 220 g čokolade otopite na pari.
Jaja smiksajte sa šećerom dok ne postane kremasto.
Avokado ogulite, isjeckate meso i smiksajte u blenderu ili zgnječite vilicom.
Orašaste plodove sitno nasjeckajte.
Umućenim jajima prvo dodajte avokado, zatim brašno pomiješano sa praškom za pecivo ( ručno mutite sa pjenjačom).  Dodajte i polovicu orašastih plodova, sok naranče i na kraju mlaku čokoladu i maslac.

Pravokutnu tepsiju (manju) obložite pek papirom i izlijte smjesu, poravnajte.
Pecite na 180 C 30-35 minuta.

Ostatak čokolade (150g) otopite na pari sa maslinovim uljem i prelijte preko prohlađenog kolača i odmah pospite ostatkom isjeckanih oraha, lješnjaka i kikirikija.

Kad se čokolada malo stisne možete zarezati kolač.
Ali ako ne izdržite neće se dogoditi ništa učinite li to ranije, dok je čokolada još meckava.
Kad bolje razmislim 🤭, možda  da se ipak cijedi niz bradu...



Nema komentara:

Objavi komentar