Pretraži ovaj blog

nedjelja, 5. svibnja 2019.

Brze kiflice sa ricottom



 Nedavno sam na sajmu cvijeća kupila nekoliko pitarića začinskog bilja i sada samo tražim izlike gdje da ih "utrpam"😁.

Malo sam i praznila frižider i riješavala se stvari kojima je istekao rok . Imam groznu naviku gomilanja namirnica,posebno na akcijama.

Neke i zaboravim da su tu u ćošku, prekrivene blitvom i salatom.
Tako sam nabasala na ricottu i skyr. Još par dana do datuma isteka.
Skyr je završio u baklavi, a ricotta u ovim slanim kiflicama.

Moje su mirisale na svježi origano,timijan,bosiljak, kadulju i mentu. Vi koristite koje imate.
Brze, jednostavne, bez dizanja, meke i sočne.







TIJESTO:

300 g brašna
1 prašak za pecivo
1 jaje
100 g ABC ili sličnog mliječnog namaza
1 žličica soli
1 žlica šećera
1 dl mlijeka
30 ml maslinovog ulja


NADJEV:

200 g ricotte
1 žličica soli
1 žlica sjeckanog začinskog bilja
1 žlica maslinovog ulja
papar

maslinovo ulje za premaz
sezam za posip


Pomiješajte suhe sastojke za tijesto.
Dodajte umućeno jaje, mlijeko, ulje i namaz.
Umijesite meko tijesto i doradite ga na pobrašnjenoj podlozi.
Podijelite ga u dva dijela. Svaki oblikujte u loptu i razvaljajte u krug, ne pretanak.
Rezala sam svaki u 12 trokuta.

Za nadjev samo izmiješajte sve sastojke i stavite po žličicu na svaki kraj ( širi ) trokuta. Zarolajte u kiflice.

Dodajte više ili manje soli i začina, kako volite.

Svaku kiflicu premažite maslinovim uljem i pospite sezamom.

Na plitki lim položite pek papir i slažite kiflice sa razmakom, malo će narasti.
Pecite na 180C 25 minuta.

Ponovite sa drugim dijelom tijesta.

Poslužite ih same uz pivo ili vino ili uz umake poput grčkog tziki npr.

Javite mi kako su vaši ispali😘.






1 komentar:

  1. Sutra radim ove vaše kiflice i javim kako su ispale.Hvala na iscrpno objašnjenom receptu.

    OdgovoriIzbriši