Pretraži ovaj blog

četvrtak, 21. veljače 2019.

Sočna čokoladna torta




Jedna torta sa povodom, za mužev jubilarni. Bez kiča, jednostavna, sočna i puno čokoladna. Recept mi je dala sestra, odlična baza koju sam prekrojila poprilično. Morala sam😁.

Posebna je jer je sa keksom u biskvitu, ali ne onom kao u cheesecakeu, nego totalno drugačijem, ovo je baš pravi pjenasti biskvit.

Koristila sam čokoladne kekse sa čokoladnim kapljicama i crispyjem ( od Koestlina, one okruglaste u kesici od 200g ) , a vi možete bilo koje slične, ali neka budu sa komadićima čokolade svakako.
Kombinirala sam mlječnu i čokoladu za kuhanje, u nedostatku može i samo tamna.



Biskvit:
300 ml vrhnja za šlag
2 žlice gorkog kakaa
50 g tamne čokolade
3 jaja
200 g keksa sa komadićima čokolade
100 g šećera
1 žličica sode bikarbone (razom)


Preljev:
120 mli mlijeka
1 žličica instant kave ( ja sam stavila od cikorije, Bianku)

Krema:

450 g Millerama
150 g čokolade za kuhanje
100 g mlječne čokolade
1 žlica šećera
2 vanilin šećera




Za biskvit sameljite kekse i pomiješate sa sodom bikarbonom i 1 žlicom kakaa. Posebno stucite bjelanjke u snijeg, a žumanca miksajte sa šećerom dok ne postanu kremasta. Na laganoj vatri zagrijte vrhnje sa žlicom kakaa, miješajući neprestano da ne bude grudica,do vrenja, maknite sa vatre i dodajte natrganu čokoladu. Sačekajte minut da se počne otapati u vrhnju pa krenite miješati  dok se sva ne otopi. Malo je prohladite
pa krenite spajati smjese. Prvo spojite kremu od žumanjaka sa vrhnjem i čokoladom, dobro povežite i dodajte mljevene kekse. U homogenu smjesu lagano špatulom umiješajte snijeg od bjelanjka..




Pećnicu zagrijte na 180 C.
Kalup za tortu je naravno od 20 cm, jer je to moj omiljeni. U njemu je torta bila skoro do ruba puna, možete koristiti i 24/26 ali će biti niža. Na dno kalupa stavite pek papir, a stranice premažite maslacem. Peče se oko 35 min. Svakako provjerite čačkalicom, ako počne prebrzo tamniti na vrhu možete kalup pokriti listom pek papira u toku pečenja.  U većem kalupu prije će biti ispečen biskvit jer je niži.

U mlakom mlijeku otopite instant kavu i njime prelijte vrući biskvit.

Za kremu na pari otopite šećere i čokolade,skinite sa vatre i dodavajte jednu po jednu žlicu milerama, neprestano miješajući da se svi sastojci prožmu i da tekstura bude kremasta.
Ohlađen biskvit nemojte vaditi iz kalupa nego preko njega izlijijte kremu. Ostavite preko noći u frižideru da se stisne pa odvojite tortu od kalupa.

Toliko je pjenasta i sočna, da bi mi svaki ukras uz nju bio suvišan u konzumaciji.
Vi se poigrajte ako hoćete, ja nisam iako je namjenjena za rođendan. Takva kakva, nude😉





Nema komentara:

Objavi komentar