Pretraži ovaj blog

srijeda, 7. veljače 2018.

Keksi sa maslacem od kikirikija


                     Keksi sa maslacem od
                                kikirikija



Zadnje vrijeme sam u filmu "healthy food". Samo bi jela nešto zdravo i ne bunim se, neka potraje. Zapravo to i je ono što ja jesam, samo nagon za eksperimentiranjem me odvede da kuham i manje zdrave obroke. Što se mene tiče, mesa uopće ne bi bilo u  našem frižideru, a od slatkog mi je dovoljna čokolada. Ali, moram biti kolegijalna prema ostalim, muškim članovima obitelji, pa na našem stolu ipak bude svega.
Ovi keksići su se svidjeli i dečkima. Jedva sam sačuvala par primjeraka za fotkanje.
Recept je jednostavan i priprema brza (to najviše i volimo😃?!).


Sastojci:


140 g zobenih pahuljica
1 žlica maslaca
4 žlice kikiriki maslaca
3 žlice smeđeg šećera
prstohvat soli
1 veće jaje
1 prašak za pecivo
polovice kikirikija za ukras






Sameljite pahuljice i izmiješajte ih sa šćerom, solju, praškom za pecivo. Dodajte otopljeni maslac i kikiriki maslac,sobne temperature i razmućeno jaje.
Žlicom dobro izmiješajte smjesu, dok se svi sastojci ne prožmu.
Grabite tijesto čajnom žličicom, do vrha i rukama oblikujte loptice pa ih malo spljoštite. Slažite keksiće u pleh obložen pek papirom. Pravite razmak pri nizanju, jer će narasti u širinu.
U svaki na vrh utisnite kikiriki polovice.

Pecite na 180 C, 13-14 minuta.

Od ove količine ispalo mi je 30 ak komada.











Nema komentara:

Objavi komentar