Pretraži ovaj blog

petak, 2. veljače 2018.

Bezkvasni kruščić


                     Bezkvasni kruščić



Nije da izbjegavam tijesto sa kvascem, ali povremeno volim eksperimentirati sa alternativnim opcijama. Jutros je padala kiša i baš mi se nije odlazio u dućan, po kruh. Zamutila sam ovaj, jer je brz, nema dizanja i premijesivanja.





  


Kruh sa sodom bikarbonom ima specifičan okus, jer nema fermentacije kakvu dobijemo sa kvasom. Ili ga volite ili ne volite. Meni je fin za promjenu, ali ne bi ga jela svaki dan jer je nekako "teži"  od onog kakvog smo navikli konzumirati.


Sastojci:

350 g bijelog brašna
159 g integralnog brašna
1 žličica sode bikarbone (bez aluminija)
1 žličica himalajski soli
1 žlica smeđeg šećera
1 1/2 dl jogurta
1 dl mineralne vode





Prosijano brašno izmiješajte sa solju, šećerom i sodom bikarbonom. Dodajte jogurt ( izmiješan sa mineralnom vodom ) i umijesite tvrđe tijesto. Oblikujte ga u kuglu, malo je spljoštite i zarežite nožem na vrhu, u par poteza.
Imala sam vremena pa sam ga pustila da odstoji pola sata na toplom, ali taj postupak nije nužan i možete ga preskočiti.

Okrugli kalup obložiti masnim papirom i peći na 210 C , 40 min. Veličina kalupa nije bitna, možete ga peći i u običnoj plitkoj, kockastoj tepsiji jer neće ići puno u širinu, već u visinu. 






I kad je pečen zamirisao po cijeloj kući, baš mi je došla želja namazati ga sa svinjskom masti, onako kao nekad...

Kruh je iznutra mekan i sočan, nimalo pjenast već malo punijeg okusa i teže teksture, a korica hrskava.












Nema komentara:

Objavi komentar