Pretraži ovaj blog

subota, 10. veljače 2018.

Mini Pavlova i lemon curd


              MINI PAVLOVA I  LEMON CURD


Dobila sam par domaćih limuna. Prvo što mi je palo na pamet je bio lemon curd.
Napravila sam odmah veću dozu, jer može stajati u frižideru sigurno 10 ak dana.
Idemo odmah na recept, jer imamo još posla 😐.


2 žumanjka
1 cijelo jaje
1 veliki limun
120 g šećera
1 vanilin šećer
70 g maslaca

Pomiješajte  šećere sa limunovom koricom, pa dodajte žumanjke i cijelo jaje. Izmiješajte dobro pjenjačom i stavite na laganu vatru, neprestano mješajući, pjenjačom i dalje. Nakon cca 7-8 min ,
dodajte limunov sok i maslac,  kuhajte i dalje još jednu minutu.
Skinite sa vatre i kad se prohladi prebacite u staklenu posudu sa poklopcem.











I kako su mi ostala dva bjelanjka, morala sam ih iskoristiti, odmah, danas ...inače bi me kopalo sutra da opet nešto mutim. Jednim udarcem dvije muhe. Jedino što mi je palo na pamet bila je Pavlova. Nije mi se dalo praviti veliku, jer ne znam tko bi ju pojeo, nakon nedjeljnog ručka. Zato sam napravila nekoliko malih, od kojih sam samo dvije iskoristila. Ostale ću u utorak, jer mi je rođendan.
Količina kreme bit će primjerena za svih šest.


Idemo na kremu:


200 g mascarponea
60 g šećera u prahu
50 g bijele čokolade
200 g vrhnja za šlag





Izmiksajte vrhnje u šlag. Čokoladu otopite na pari i pustite da se malo prohladi.
U šlag dodajte sir i šećer u prahu, dobro izmutite da se sastojci povežu i na kraju umiješajte otopljenu čokoladu.








Za pripremu beze kora:


2 bjelanjka 
prstohvat soli
125 g kristal šećera
1 žlica škrobnog brašna
1 žličica octa ( koristila sam domaći, vinski )



Miksajte bjelanjke sa solju nekoliko minuta, pa lagano dodajte žlicu po žlicu šećera, neprestano miksajući na najjačoj brzini. Kad se šećer gotovo potpun otopi u šaumu, stanite sa miksanjem i kroz sito dodajte škrobno brašno i na kraju ocat. Izmiješajte lagano plastičnom špatulom.


Pećnicu uključite na 180 C. Pek papirom obložite veliku, plitku tepsiju. Šestarom iscrtajte 6 krugova, promijera 8 cm. U svaki krug kružno, iz vani prema unutra špricom istiskujte smjesu.

Možete i malom žlicom nanositi smjesu, pa će dobiti drugačiju formu, malo neuredniju, ali meni čak i zanimljiviju.
Kada ih stavite u rernu, smanjite teperaturu odmah na 140 C. Pecite 35 min i ugasite pećnicu, ali kore ostavite unutra još pola sata, bez otvaranja.





Kada ste ih izvadili i prohladili, špricom filujte prvo sa lemon curdom, a zatim na vrhu sa kremom od sira. Ukrasite šumskim ili bilo kojim drugim voćem. Možete ga staviti i obilatije da bude sočnije.

Nema komentara:

Objavi komentar